utgång

Hejhej Marre här :)
Förlåt för att jag har varit dålig med att uppdatera men jag har varit väldigt trött idag.
I morse så var jag, Angie och min lilla syster på bio och såg på Breaking dawn, den var sjukt bra!
Jag har läst alla dom 4:a böckerna och den fjärde boken är bäst tycker jag så jag längtar tills den andra delen kommer ut på bio! Böckerna är bättre än filmerna tycker jag för då kan man föreställa sig allt som händer själv och det är mer detaljerat för filmerna går så snabbt. Men den var verkligen värd att se så det rekomenderar jag verkligen! :) Men nu ska jag och Angie och min stora syster dra t donken och sen så ska jag träffa folk tror jag så ni får ha en fortsatt bra dag, så kanske jag bloggar lite mer ikväll så ha det så bra folket! :)
KISSES/Marre! :D

Kommentarer
Postat av: sara karlsson

håller helt med! :)

2011-11-19 @ 19:13:50
Postat av: C A S S A N D R A

Jag såg den igår och den är jättebra!

ha en bra kväll!

2011-11-19 @ 19:15:16
Postat av: alicia

Tack så mycket gumman! haha jag försöker :P

2011-11-21 @ 20:00:00
URL: http://aliciamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0