hiss & diss

Hiss & diss med Marre!

Diss..
Jag dissar Jonah Mowry för att han la ut videos på sig själv på youtube där han berättar hur han mår och hur mycket han blir mobbad med papper som han skrivit på. I början så tyckte jag synd om honom men sen såg jag video där han berättade att han inte var mobbad! Det tycker jag absolut är fel för det finns folk som är mobbade så varför ska man då säga att man är det för att få uppmärksamhet? Sjukt dåligt gjort och fel av honom att göra så att han fick uppmärksamhet när det finns folk som blir mobbade och som behöver bli sädda och hjälpta! :/
Här är videon han la ut först..
Här är videon där han erkände att den var fejk.




Hiss..
Jag hissar Jenna Marbles för att jag tycker att hennes videos är roliga! En av hennes bästa video är nog "What boys do inte the internet" jag har inte sett så många videos av henne så den är den bästa än så länge. Hon är jätte söt och hon påminner mig om ana gina väldigt mycket tycker jag! :)
Här är videon jag pratar om, tycker verkligen att ni ska kolla på den! :)

KISSES/ Marre (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0