lång dag!

Godkväll!
Just nu sitter jag i köket och tar det lugnt.
Har inte skrivit idag för att jag har haft mycket och göra!
Först i morse då hade jag dansuppvisning och det gick bra tycker jag.
Sen så åkte jag och firade min kusin som fyller 1 år på måndag, men firas idag.
Sen så åkte jag med Daniella, Angie och Jennifer till Liseberg och var där en liten stund.
Sen så åkte vi till donken i Mölndal och tog upp Jonas och Elias på vägen och vi hade jätte kul!
Det känns som om dagen har varit jätte lång med allt jag har gjort, det har den varit verkligen!
Men i alla fall hoppas att ni har haft en bra kväll och hörs imon ;)
Jag har lite tråkigt just nu så tar massa bilder ;)
KISSES/ Marre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0