hemma från shopping

Hejhej!
Kom precis hem från veckomässan, som var väldigt mysig.
Tidigare på dagen så åkte jag från skolan direkt till stan för att köpa saker.
Det finns så mycket fint just nu. Jag kollade lite på klänningar/kläder att ha på nyår,
men jag har redan en klänning att ha på mig då, men ville ändå kolla om man skulle hitta något fint ändå.
Efter jag köpt kläder och skor så åkte vi tillbaka till mölndal och gick på veckomässan.
Nu sitter jag och lyssnar på musik o så, sen så ska jag nog se ett avsnitt på sons of anarchy
Hoppas att ni har haft en bra dag och kommer att ha en fortsatt bra kväll! :)
Lite bilder på inköpet.
Skor från Din sko, Ecco 1150 kr.
riktigt sköna, dom rekomenderar jag verkligen!
Tröja från H&M, ca. 199 kr.
BH:ar från H&M, svarta 99 kr & vita 119 kr.
H&M's BH:ar är jätte sköna tycker jag och dom rekomenderar jag verkligen!
KISSES/ Marre (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0